Recenze: Luca Di Fulvio - Dívka, která se dotkla nebe

24. ledna 2018 v 20:59 | Natt |  Recenze
Autor: Luca Di Fulvio
Název: Dívka, která se dotkla nebe
Žánr: Literatura světová, romány, historie
Rok vydání: 2013
Anotace: Tři navzájem propletené osudy v dramatické době vzniku prvního židovského ghetta v Evropě. Neodolatelný příběh o lásce a smrti, přátelství, nenávisti a odpuštění, i o naplnění životních snů. O tom, jak se mladý pouliční zlodějíček, který strávil dětství v pekle, změnil v neohroženého ochránce svobody. Jak se z židovského šarlatána stal uznávaný lékař. A z děvčete bez budoucnosti vlivná módní návrhářka. Odpověď se skrývá v Benátkách na počátku 16. století. Neboť v tamním labyrintu uliček a kanálů nejtajemnější laguny Evropy, se rozvíjí fascinující panorama života…

Ano, ano. Opět tu hodlám uvést na světlo další, třetí knihu od Luca Di Fulvia. Ach, jak krásně se mi četla. Luca Di Fulvio to zkrátka umí. Umí vymyslet skvělé postavy a umí jejich příběhy tak bravurně proplést, že... že prostě budete číst dál a dál, dokud nebudete mít dočteno. A pak na vás dolehne těžký pocit, protože se s těmi postavami budete muset rozloučit. Píšu tohle ještě za čerstva, takže ano, pocity jsou silné! Ale vážně. Děj vás pohltí. Postavy budete milovat i nenávidět a křičet na ně ať udělají to či to nebo naopak neudělají to a tamto. A tak to má být ne? Příběh je propracovaný a díky některým pasážím, které jsou napsané tak reálně vás bude až mrazit. Nemohu jinak než opět doporučit!